onsdag den 1. december 2010

Skriv til mig og 'MAD ifølge mig'

MAD ifølge mig har fået sin egen mail: madifoelgemig@live.dk.

Tanken var at I på den kan skrive til mig med spørgsmål, gode råd, ris og ros eller hvad der nu skulle ligge jer på hjerte, uden at det kan læses af andre end mig.

Står du derfor og skal bruge inspiration til et middagsselskab eller spørge om jeg vil kokkererer til din fødselsdag, så skriv til mig.

Jeg vil bestræbe mig på at tjekke den hver dag og lover hurtige svar.

God aften til jer alle!

2 kommentarer:

  1. Tager du ud og laver mad? tror da at jeg skal spare sammen til at hyre dig :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Det er en hel ny beskæftigelse, men jeg vil gerne gøre lidt i det, ja. Da jeg ikke har meget erfaring, behøver du ikke spare op i lang tid, Birthe;) Men man skal jo starte et sted, ik?

    God aften!

    SvarSlet