søndag den 12. september 2010

Man lærer så længe man lever

En dejlig søndag med dejligt selskab og så har jeg oven i købet lært noget nyt. Som I kan se, er det nu muligt kun at læse de kategorier, man er interesseret i under opskrifter, brød, juice, anmeldelser, udstyr, det søde og alt andet.

I aften står den på middag for min mor, Andreas og min kusine hos mig. Det bliver dog nok primært min kusine, Ida, der står for madlavningen, da jeg har overbelastet mine arme og skal holde dem helt i ro. Må egentlig heller ikke blogge, men kunne ikke helt lade være.

Menuen:

Falafeler på min fine nye blender
Råkost med æbler, gulerødder, rosiner og ristede solsikkekerner
Rødbedetzatziki
Broccolisalat med tranebær

og til dessert en banankage af de lidt for modne i frugtskålen.

God søndag!

2 kommentarer:

  1. Uh, vi eeeelsker kategorier :-)
    Håber du får en dejlig aften, og tak for über skønt selskab i dag.

    SvarSlet
  2. Selv tak! Vi ses snart igen. Fik lavet en helt fantastisk banankage, så det var en rigtig god aften:)

    SvarSlet