mandag den 20. september 2010

Én dag tilbage...

Da jeg fik min fødselsdagsgave for omkring 3 måneder siden, troede jeg aldrig at denne dag ville komme, men nu er den her: I morgen skal jeg spise på NOMA! Og jeg glæder mig helt vanvittigt meget. Jeg vil væde på, at jeg ikke kan sove i nat. Enten det eller også drømmer jeg om middagen hele natten. Jeg ved endnu ikke om vi skal have 7 eller 12 retter - jeg lader ham med pengene bestemme.

Jeg er blevet forbudt at tage billeder af retterne, men jeg tror ikke jeg har problemer med at huske hver en detalje alligevel. Noget af det jeg glæder mig mest til, er at blive inspireret og få nye idéer til smags- og konsistenssammensætninger.

Jeg vil forresten lige slå et slag for det farsbrød der ligger herinde. Andreas og jeg spiste det igen i går med kartoffelmos og grøn salat med grape. Det smager sindssygt godt! Min kusine og jeg er blevet enige om at kalde det italiensk farsbrød - nu har vi også spist græsk farsbrød længe nok:)

2 kommentarer:

  1. Det var da en fødselsdagsgave, der vil noget!

    Jeg glæder mig til at læse om oplevelsen her på bloggen.

    Af ren nysgerrighed: Hvem har forbudt dig at ta' billeder? Restauranten? Eller dem, du spiser med for at fastholde et vist niveau af nærvær? ;)

    Alt godt,

    Kasper Bergholt

    SvarSlet
  2. Det er ham der betaler, der er kommet med forbudet:) Han synes det er for pinligt. Tror egentlig ikke NOMA har noget i mod at man tager billeder af maden.

    Jeg glæder mig til at skrive om det! Nu vil jeg bruge de næste par timer på at have tøjkrise. Hvad er NOMA-dress code?

    SvarSlet