fredag den 14. juni 2013

Samsung sommerfrokost - mit første presseevent


I skrivende stund står jeg og spiser frokost lavet af Madeleines og hører Sebastian Linds smukke stemme i en luksus hotel lejlighed hos STAY på islandsbrygge og besluttet mig for, at det ikke er helt dumt at være til presseevent.


Frokosten er som sagt lavet af Madeleines. Første servering kalder de Urban farm tartar. Den serveres i noget så usexet som en plastik madkasse, men indholdet er yderst delikat: rå, kværnet gulerod over gedeostecreme, pickle gele, sprøde rugbrødskrummer, peberrod og havtorn. Friskt og lækkert - og må indrømme, at jeg elsker madkassen...


Anden servering er en mix-selv suppe, hvor man høster sine grøntsager i haven (en opsats med grøntsager på), snitter dem og hælder perlebyg,æbleeddike og persilleolie over. Til sidst hælder kokken en lækker fond over og så er der serveret. Lækkert lækkert! 


Sidste servering sætter gang i alle barndomsminderne. Det er nemlig en skub-op-is med roseniscreme i. Simpelt og super dejligt!

Hvis jeg bliver inviteret en anden gang, siger jeg sgu ja!

p.s. Undskyld de forskellige rammer på billederne - sådan er det, når man live-blogger og bruger billeder fra instagram.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar